Čiščenje emocij na vseh nivojih zavesti

Harmonija čustev in telesa

Obstaja več načinov za čustveno razstrupljanje. Dobri so tako posamično kot v kombinaciji. Pri izbiri metod je priporočljivo upoštevati zdravstveno stanje, vendar so ob upoštevanju splošnih varnostnih pravil neškodljive. Pomembno je razumeti, da sta telesno in čustveno stanje tesno povezana. Nemogoče je normalizirati stanje psihe brez upoštevanja potreb telesa. Težko je izboljšati telesno zdravje, ne da bi bili pozorni na čustva.


Hiter tempo življenja, stalni stres in drugi zunanji dejavniki močno vplivajo na čustveno ozadje osebe. Če je negativnih čustev preveč, a jih nikakor ne morete vreči ven, se lahko sčasoma poslabša tudi fizično počutje. Obstaja več znakov, da je potrebno čustveno razstrupljanje:

  • Po močnem šoku oseba ne čuti ničesar. Takšna reakcija na smrt ljubljene osebe, ločitev ali katero koli drugo negativno izkušnjo je nenaravna. Če ne morete čutiti bolečine in je opustiti, si morate pomagati pri osvoboditvi negativnosti.
  • Kot odgovor na agresijo se človek zapre vase. Nemogoče je zadržati negativno reakcijo na nepravično ravnanje s samim seboj. Zamere se v tem primeru kopičijo, vas prisilijo v razmišljanje o slabem in vam preprečujejo, da bi se osredotočili na res pomembne stvari.
  • Občutek razdraženosti se pojavi tudi po manjših zastojih. Če kateri koli šok postane vir hudega stresa, je to zanesljiv znak, da telo trpi zaradi preobilja potlačenih čustev.
  • Anksioznost se pojavi brez razloga.

Prisotnost teh znakov kaže na potre bo po čustvenem razstrupljanju. To je odlična priložnost, da se naučite opustiti čustva in pogumno stopiti novemu dnevu naproti.


Dihalne tehnike so eden najboljših načinov za lajšanje stresa in umirjanje razburkanih čustev.

Pravilno dihanje je sposobnost uporabe energije za čiščenje, obnovo in razvoj telesa. Vse se spušča v dejstvo, da se moramo naučiti absorbirati energijo, kopičiti in razporejati.

Dihanje je zdravilo za notranje težave, za bolečino, za nelagodje, za stres, za čustva, za misli, za izgubljenost ... Ja, veliko stvari.

Nekje nekaj boli - dihajte...

Slabost - dihajte...

Želite jesti ali piti, vendar ni možnosti - dihajte...

Greste meditirati, vaša glava pa je polna smeti in kup misli – dihajte...

Terapija s pomočjo dihalnih praks vam bo pomagala iz podzavesti potegniti vsa čustva in spraviti telo v harmonično stanje.